برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و گهرزمین سیرجان در لیگ فوتسال | ناکامی‌های فرش‌ تمامی ندارد

  • کد خبر: ۲۰۸۲۴۷
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و گهرزمین سیرجان در لیگ فوتسال | ناکامی‌های فرش‌ تمامی ندارد
فرش‌آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال برابر گهرزمین سیرجان شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال امروز، ۵ بهمن ماه با برگزاری ۷ دیدار به پایان رسید که در فرش‌آرای مشهد در سیرجان مهمان گهرزمین بود و در پایان بازی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

این شکست، چهارمین باخت فرش‌آرا در ۵ هفته اخیر بوده و شاگردان حسن‌زاده را در شرایط بحرانی قرار داده است. زردپوشان مشهدی در ۵ دیدار آخر خود تنها یک امتیاز و آن هم مقابل مس سونگون در مشهد کسب کردند.

فرش‌آرای مشهد با این تساوی و به لطف فرصت‌سوزی رقبایش کماکان با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول باقیماند، اما با توجه به افزایش اختلاف امتیازش با گهرزمین، تیم سوم جدول به ۱۱ امتیاز بعید به نظر می‌رسد، فرش‌آرا در این فصل بتواند جزو ۳ تیم برتر نخست کشور باشد.

شاگردان حسن‌زاده در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، پنجشنبه ۱۲ بهمن میزبان گیتی پسند خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->